postheadericon Cursuri si Seminarii IT&C 2013

 

Cursuri de perfecționare și seminarii dedicate problemelor specifice departamentelor  IT&C din cadrul companiilor de alimentare cu apa si canalizare

Bucuresti, 2013

 

               Fundaţia Centrul de Formare şi Perfecţionare Profesională în Domeniul Apei (C.F.P.P.D.A.), alături de Comisia IT&C a ARA și în parteneriat cu echipa proiectului INOVENTIV  va invita sa participați la un ciclu de cursuri de perfecționare și seminarii dedicate problemelor specifice departamentelor de IT&C din cadrul companiilor de alimentare cu apa si canalizare, în prima parte a anului 2013. Temele care vor fi abordate sunt: Bugetul IT, Bune practici IT și Performanța IT prin management de proiect.  Aceasta serie de cursuri și seminarii se va desfășura în București și sunt așteptați sa participe atât conducătorii departamentelor IT&C (în luna ianuarie în special), cat și ceilalți angajați din cadrul companiilor de alimentare cu  apa si canalizare.

La aceasta data, agenda cursurilor și seminariilor adiacente propusa este următoarea:

 LUNA IANUARIE

28 – 29 ianuarie           Curs: „Bugetul IT" (susținut de către echipa proiectului INOVENTIV)

        30 ianuarie            Evaluare curs pentru acreditare CNFPA/ANC (opțional)

30 -  31 ianuarie           Reuniune Comisie IT&C  a ARA

 

LUNA FEBRUARIE

      18 – 20 februarie          Curs „Bune practici în IT" (susținut de către echipa proiectului INOVENTIV)

      21 februarie                   Evaluare curs pentru acreditare CNFPA/ANC (opțional)

      21 - 22 februarie          Seminar „Lecții învățate în procesul de achiziție și implementare a              

                                               sistemelor informatice integrate în cadrul companiilor de apa"

LUNA MARTIE

     11 – 13 martie                Curs „Performanța IT prin Management de proiect" (susținut de către echipa proiectului INOVENTIV)

             14 martie                  Evaluare curs pentru acreditare CNFPA/ANC (opțional)

     14 - 15 martie                  Seminar „Lecții învățate despre factorii cheie ai succesului unei implementări de sistemele informatice integrate în cadrul companiilor de apa"

Aceasta serie de cursuri și seminarii de perfecționare se va organiza în condițiile strângerii unui grup minim de 10 și respectiv maxim 15 participanți. Înscrierea participanților la aceste evenimente se va face în ordinea sosirii taloanelor de participare, prioritate având persoanele înscrise la ambele evenimente din fiecare luna (curs + seminar/reuniune comisie IT&C). Participarea la curs și seminarul adiacent este independenta, în funcţie de opţiunea fiecărui participant.

 

Agendele detaliate generale propuse pentru primul curs programat și a Reuniunii Comisiei IT&C sunt:

 

ziua 1

28 Ianuarie  2013  Curs – Bugetul IT

09:30

Managementul timpului

11:45

Departament IT furnizor intern de servicii

12:15

Tipuri specifice de activități IT

14:15

Planificare și urmărire timp personal IT

15:15

Tipuri de bugete, procesul de bugetare

ziua 2

29 Ianuarie  2013 Curs – Bugetul IT

09:00

Bugetul de investiţii

11:00

Bugetul de cheltuieli operaţionale

13:30

Bugetul total de cheltuieli, fluxul de numerar

13:30

Activele IT

15:15

Costuri unitare, per activ, per serviciu

ziua 3

30 Ianuarie  2013 Reuniune Comisie IT&C

09:00

Evaluare curs  acreditare CNFPA/ANC

14:00

Reuniune Comisie IT&C – Soluții pentru managementul Documentelor

15:30

Premiile de excelenta ale ARA în domeniul IT&C

16:30

Aspecte organizatorice ale Comisiei IT&C (dare de seama și alegeri)

ziua 4

31 Ianuarie  2013 Reuniune Comisie IT&C

09:00

Oportunități de dezvoltare a sistemelor IT&C din cadrul companiilor de apa prin parteneriate în cadrul finanțărilor europene disponibile în 2013

11:30

Soluții informatice integrate pentru companiile de apa

12.30

Concluzii și închiderea reuniunii Comisiei IT&C

Informații suplimentare se pot obține la tel/fax  021 – 316 28 29 sau prin mail:  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Documente necesare înscrierii la curs + seminar/reuniunea comisiei IT&C sunt urmatoarele:

- formular de inscriere

- adeverinta pentru grup tinta

- copie dupa actul de identitate

- copie dupa actul de studii superioare sau echivalentul acestuia

- talon de participare

Ultima actualizare (Vineri, 28 Decembrie 2012 14:34)

 
Evenimente viitoare
No events
Membri : 3
Conţinut : 30
Număr afişări conţinut : 92720